Model.Name

Wycieczka do Warszawy dla naszych Podopiecznych

Opublikowano: czwartek, 13 czerwca, 2024

13 czerwca 2024 mieliśmy okazję wyruszyć na wyjątkową wycieczkę do Warszawy. Dzięki uprzejmości pana Łukasza Osmalaka, Posła na Sejm RP, nasi Podopieczni oraz ich bliscy mogli spędzić niezapomniany dzień w stolicy.

Naszą wyprawę rozpoczęliśmy od wizyty w Świątyni Opatrzności Bożej. Tam, uczestniczyliśmy we Mszy Świętej, co pozwoliło nam na chwilę refleksji i wspólnej modlitwy. Później udaliśmy się do Sejmu RP. Pod okiem przewodnika zwiedziliśmy budynek, gdzie zobaczyliśmy salę plenarną podczas obrad. Nie mogło zabraknąć również momentu wytchnienia i wspólnego posiłku. Obiad w sejmowej restauracji był doskonałą okazją do rozmów i wymiany wrażeń z wycieczki. Na wyjazd wybraliśmy się razem z członkami Stowarzyszenia "Uśmiech" z Mikołowa, z którymi spędziliśmy ten czas w miłej atmosferze.

Chcielibyśmy serdecznie podziękować panu posłowi Łukaszowi Osmalakowi za zaproszenie, a także pani Małgosi z Biura Poselskiego za zaangażowanie w organizację wycieczki. Chcemy podziękować także panu Andrzejowi, naszemu kierowcy z firmy pana Piotra Szydłowskiego, za zapewnienie sprawnego i bezpiecznego transportu.

Zachęcamy do obejrzenia zdjęć z wyjazdu, które dostępne są w galerii poniżej.😊