Pomagam

informacja

Pomagając finansowo Fundacja Sto Serc, nie tylko podejmuje działania charytatywne, ale dzieląc się stosowanymi środkami realnie działającymi na los naszych podopiecznych.

Darowizny przekazane na rzecz Fundacji Sto Serc można odliczyć od dochodu.

Osoby fizyczne, a także spółki osobowe, mogą odliczyć od kwoty do opodatkowania 6% dochodu (PIT), a osoby prawne 10% dochodu (CIT).

Pomagam

Po naciśnięciu przycisku nastąpi przekierowanie do systemu płatności on-line PayPal.

Darowizny wpłacić można na konto:

  • Fundacja Sto Serc 
  • ul. Karola Miarki 20
  • 43-190 Mikołów

Tytułem: Darowizna Fundacja Sto Serc 

  • PKO BP
  • 74 1020 2528 0000 0702 0277 3166

Wpłaty z zagranicy

  • Kod Swift: BPKOPLPW
  • Nr konta IBAN: PL 74 1020 2528 0000 0702 0277 3166

Sto Serc dla firm - Biznes odpowiedzialny społecznie

Zapraszamy firmy do współpracy z naszą Fundacją. Przygotowaliśmy dla Państwa kilka propozycji form współdziałania, zgodnie z zasadami CSR (Społeczna Odpowiedzialność Biznesu). Jeśli obecnie żaden z przykładowych sposobów współuczestnictwa nie spełnia Państwa oczekiwań, jesteśmy otwarci na sugestie i wykreowanie wspólnego działania.

wsparcie specjalistyczne

Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje współpracy, szkoleń, coachingu i poprawiania efektywności pracy Fundacji.

sponsoring

Jeżeli Państwa firma: dysponuje transportem, pragnie zakupić niezbędny sprzęt do rehabilitacji podopiecznych, pragnie opłacić konkretne wydarzenia, ma możliwość wydrukowania plakatów lub innego rodzaju materiałów promocyjnych.

mały profit z zysku

Proponujemy strategię marketingową, która opierać się będzie na przekazywaniu Fundacji części marży z towaru lub usług. Dzięki temu Państwa firma będzie postrzegana jako pomocna, godna zaufania i odpowiedzialna społecznie, a nasi Podopieczni otrzymają wsparcie.

twoja reszta

Proponujemy comiesięczne przekazywanie na konto Fundacji końcówki pensji (kilku bądź kilkunastu złotych), które pomnożone przez liczbę pracowników biorących udział w akcji mogą pomóc niejednej osobie.

wsparcie rzeczowe

Możecie Państwo obdarować rodziny ofiarując dary materialne – paczki z żywnością, artykułami do utrzymania higieny i czystości oraz wszystko inne, co jest w danej chwili potrzebne naszym podopiecznym.

darowizna

Każda wpłata jest dla nas szczególnie cenna. Dzięki pozyskanym środkom mamy możliwość pomagania naszym Podopiecznym. Nasze dokonania szczegółowo opisane są na naszej stronie internetowej.

Wolontariat

Nasza Fundacja wykonuje przeróżne działania dla swoich podopiecznych. Organizujemy imprezy charytatywne, kwesty, festyny, pikniki, koncerty, akcje społeczne i wiele, wiele innych. Poszukujemy do współpracy otwartych, fajnych i pozytywnie zakręconych ludzi, którzy kierują się dobrocią i sercem. Chętnie podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem, opowiemy Ci o naszej działalności i pokażemy, że pomaganie jest SUPER!

KORZYŚCI CSR

Ukształtowanie pozytywnego wizerunku firmy: relacje z podmiotami współpracującymi, organizacyjnymi oraz inwestorami oparte są na zaufaniu. Dla wielu inwestorów wiarygodność finansowa firmy jest uzależniona od jej wiarygodności społecznej.

Wzrost satysfakcji pracowników: wizerunek firmy w oczach pracownika jest bardziej pozytywny, gdy ta aktywnie uczestniczy w rozwiazywaniu istotnych również dla nich samych problemów społecznych.

Zwiększenie konkurencyjności: wprowadzenie zasady odpowiedzialnego biznesu to atrakcyjność również na rynku światowym, gdzie odpowiedzialny biznes jest normą.

Pozytywny obraz władz spółki: poprzez społeczną odpowiedzialność firma zyskuje przychylność mieszkańców oraz zdobycie zaufania władz samorządowych

Zwiększenie stabilności firmy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysu: firma, która ma wiele wartości fundamentalnych, przetrwa momenty spadku na rynku, gdyż identyfikuje się z problemami społecznymi.

Wysoki poziom etyczny kultury organizacyjnej: działania firmy oparte są na zaufaniu, odpowiedzialności i wiarygodności dla wszystkich zainteresowanych. Pozytywna reputacja firmy spotyka się z większym zaufaniem i nienagannym wizerunkiem wśród konsumentów i interesariuszy.